Budování globální značky produktu pomocí IMK – Bc. Aneta Nekolová
Bc. Aneta Nekolová
Diplomová práce
Budování globální značky produktu pomocí IMK
Building a global brand using the of product IMC
Anotace:
V současné době usiluje firma Hyundai o vybudování globální značky na automobilovém trhu. Kromě zlepšování technologií využívá k budování globální značky také nové příležitosti v mediálním a komunikačním prostředí a zvyšuje tak povědomí o značce. Přestože společnost výrazně zlepšila komunikaci se zákazníky, je třeba navrhnout aktualizaci plánu komunikace se zákazníky. Diplomová práce je zaměřena na …víceAbstract:
Currently, Hyundai aims to build a global brand in the automotive market. In addition to improving the technology used to build global brand new opportunities in the media and communications environment, increasing brand awareness. Although the company has significantly improved communication with customers, it is necessary to propose an update of the plan of communication with customers. The thesis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 4. 2017
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/a4riz/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2017
- Vedoucí: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
- Oponent: Ing. Petra Jílková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix vybraného podniku – projektová (analytická) studie
Jan Půst -
Propagace rychlostní kanoistiky: marketingový mix
Jana Zetek -
Marketingový mix pro prodej analytického nástroje
David Štícha -
Marketingový mix společnosti Serafin-byliny s.r.o.
Dominik Erhart -
Návrh komunikačního mixu s využitím digitální marketingové komunikace ve vybraném podniku
Pavlina Šturmová -
An Analytical Examination of The Importance of Marketing Mix for Laundry Care Products in the Czech Republic
Filip Šajty -
Marketingový komunikační mix společnosti T-Mobile
Josef Paroulek -
Analýza a aplikace marketingového mixu do digitální komunikace pro masážní salon Monte
Denisa Filingerová