Bc. Ilona Klusová

Diplomová práce

Dobrá praxe jako inspirace pro řízení ve veřejné správě ČR

Good experience as inspiration to manage of Czech public administration
Anotace:
Tato diplomová práce řeší možnost uplatnění prvku dobré praxe v oblasti komunikace prostřednictvím call centra. Podkladem pro její zpracování je výzkum, provedený u vybraného vzorku subjektů soukromého a veřejného sektoru, které při své činnosti provoz call centra využívají. Provedený výzkum pomohl definovat oblast, ve které lze prvek dobré praxe u organizací veřejného sektoru využít. Touto oblastí …více
Abstract:
This diploma thesis solves the possibility of the use of the good experience element in the field of communication by the way of a call centre. The foundation for its compilation is the research, made at the selected sample subjects of the private and public sector, which call centres use. The done research helped to define the field, in which the good experience element can be used at public sector …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 6. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 9. 2010
  • Vedoucí: Ing. Jarmila Beránková, Ph.D.
  • Oponent: doc. PhDr. Jan Šelešovský, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta