Dobrá praxe jako inspirace pro řízení ve veřejné správě ČR – Bc. Ilona Klusová
Bc. Ilona Klusová
Diplomová práce
Dobrá praxe jako inspirace pro řízení ve veřejné správě ČR
Good experience as inspiration to manage of Czech public administration
Anotace:
Tato diplomová práce řeší možnost uplatnění prvku dobré praxe v oblasti komunikace prostřednictvím call centra. Podkladem pro její zpracování je výzkum, provedený u vybraného vzorku subjektů soukromého a veřejného sektoru, které při své činnosti provoz call centra využívají. Provedený výzkum pomohl definovat oblast, ve které lze prvek dobré praxe u organizací veřejného sektoru využít. Touto oblastí …víceAbstract:
This diploma thesis solves the possibility of the use of the good experience element in the field of communication by the way of a call centre. The foundation for its compilation is the research, made at the selected sample subjects of the private and public sector, which call centres use. The done research helped to define the field, in which the good experience element can be used at public sector …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 6. 2010
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/pvyad/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 9. 2010
- Vedoucí: Ing. Jarmila Beránková, Ph.D.
- Oponent: doc. PhDr. Jan Šelešovský, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Veřejná ekonomika a správa
Práce na příbuzné téma
-
Základní model tržní orientace v malých a středních podnicích
Marek Novinský -
Stock-flow konzistentní model se zaměřením na trh nemovitostí
Jan Renc -
Řízení komunikace v podnikové praxi
Simona Brchlová -
Integrovaná marketingová komunikace v praxi
Zdeněk Vojtěchovský -
Marketingová komunikace v praxi současné firmy
Petra Vlasáková -
Efektivní komunikace učitele s žáky ze sociokulturně znevýhodněného prostředí v průběhu výuky
Šárka Svratecká -
Využití marketingového výzkumu pro efektivní nastavení nástrojů marketingové komunikace
Ivana Šalanská -
Validace marketingové komunikace značky Studentská pečeť na mladých lidech
Simon Bornev