Analýza současného stavu a návrh marketingové komunikace prodejny s kávou – Daniela Randáková
Daniela Randáková
Bakalářská práce
Analýza současného stavu a návrh marketingové komunikace prodejny s kávou
Analysis of curent situation and proposal of marketing communication of the coffee shop
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na tvorbu marketingové komunikace a využití komunikačních nástrojů k propagaci prodejny s kávou. Cílem je na základě analýz navrhnout zlepšení marketingové komunikace prodejny s kávou Cafe Ebel. Teoretická část pojednává o terminologii z oblasti marketingu, marketingového mixu, marketingové komunikace a komunikačního mixu a spotřebního chování. Praktická část se zabývá …víceAbstract:
The bachelor thesis is focused on the creation of a marketing communication and on the use of communication tools to promote a coffee shop. The aim is to propose an improvement of the existing marketing communication of Cafe Ebel. The theoretical part describes the terminology of marketing, marketing mix, marketing communication, communication mix and consumer behavior. The practical part deals with …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 3. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/73335
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2018
- Vedoucí: Filip Truhlář
- Oponent: Jitka Černá
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/73335
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Multimédia v ekonomické praxi
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Online marketingová komunikace vybraného e-shopu
Anna Podstawková -
Marketingová komunikace pojišťovny VZP
Tomáš Kala -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Monika Gelatková