Google Analytics a jeho role při zvyšování konkurenceschopnosti podniku – Bc. Andrea Procházková
Bc. Andrea Procházková
Bakalářská práce
Google Analytics a jeho role při zvyšování konkurenceschopnosti podniku
Google Analytics and its role in increasing the efficiency business processes
Anotace:
Tato bakalářská práce je zaměřena na použití nástroje Google Analytics a jeho významu při zvýšení efektivnosti vybraného webu. V teoretické části jsou definovány základní pojmy, tykající se internetového marketingu a webové analytiky, především pak popis nástroje Google Analytics. Následně jsou v praktické části analyzovány jednotlivé přehledy Google Analytics v konkrétní společnosti s návrhem optimálního …víceAbstract:
This bachelors thesis is focused on the use of Google Analytics tool and its importance in increasing the efficiency of the selected web site. The basic conception referring to internet marketing and web analytics is defined in the theoretical part, especially the description of the tool Google Analytics. Consequently, in the practical part, there are analyzed individual reports of Google Anlalytics …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/zemqh/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2015
- Vedoucí: Ing. Lukáš Trčka, Ph.D.
- Oponent: Ing. Ondřej Šipka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingAkademie Sting
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Organizace a řízení malých a středních firem
Práce na příbuzné téma
-
Aroma marketing jako součást psychologického přístupu k marketingu
Barbora Liko -
English Vulgarisms in internet communication/Anglické vulgarismy v internetové komunikaci
Vojtěch KŘÍŽ -
Internet a jeho využití v domácnostech
Tien Cuong Nguyen -
Marketingový plán pro specialistu na internetový marketing
Zbyněk Hyrák -
Využití Google Analytics pro marketing firmy
Iuliia Kuzmina -
Výkonnostní internetový marketing
Ilona Podlahová -
Webová analytika a analýza portálu it.muni.cz
Radoslava Kacová -
Online marketing ve vybrané organizaci
Marek ŠTEMBERA