Kreativita v rámci kreativního oddělení reklamní agentury – Bc. Lucie Toncerová
Bc. Lucie Toncerová
Diplomová práce
Kreativita v rámci kreativního oddělení reklamní agentury
The Creativity within the Creative Department of the Advertising agency
Anotace:
Diplomová práce se zabývá kreativitou v rámci kreativního oddělení reklamní agentury. Teoretická část popisuje kreativitu, techniky, kreativní proces. Také se zaměřuje na reklamní agentury, jejich typy a funkce v rámci agentury. Praktická část zkoumá jak vypadá kreativní proces v malajské reklamní agentuře Ellipsis a jestli jsou výstupy agentury kreativní. Poslední projektová část navrhuje zlepšení …víceAbstract:
This thesis is focused on creativity in creative department in advertising agency. The theo-retical part describes creativity, techniques and creative process. It is also focused on ad-vertising agencies, its types and job positions within advertising agency. The practical part describes creative proces in Malaysian advertising agency Ellipsis and whether the work is creative. The last- project part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2015
Zveřejnit od: 24. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Toncerová, Lucie. Kreativita v rámci kreativního oddělení reklamní agentury. Zlín, 2015. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 24.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 24. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Kreativní techniky v rámci tvorby komunikačních kampaní v praxi
Kateřina Marešová -
Kreativní techniky a jejich užití
Martin Bílek -
Uplatnění kreativních technik v procesu tvorby nové značky před zavedením na trh
Julie Zákostelecká -
Kreativní proces v komunikaci
Kateřina Marešová -
Kreativní procesy v agenturách
Jan Řebíček -
Reklamní tvorba: Kreativní procesy v průběhu výroby reklamního spotu od první ideji po finální verzi
Agáta Kalvachová -
Kreativita v reklamě. Jak oslovit zákazníka a poskytnout mu zkušenost.
Jakub Kabourek -
Kreativita v reklamě. Jak oslovit spotřebitele a poskytnout mu zkušenost
Oliver Holman