Kreativita v rámci kreativního oddělení reklamní agentury – Bc. Lucie Toncerová
Bc. Lucie Toncerová
Master's thesis
Kreativita v rámci kreativního oddělení reklamní agentury
The Creativity within the Creative Department of the Advertising agency
Abstract:
Diplomová práce se zabývá kreativitou v rámci kreativního oddělení reklamní agentury. Teoretická část popisuje kreativitu, techniky, kreativní proces. Také se zaměřuje na reklamní agentury, jejich typy a funkce v rámci agentury. Praktická část zkoumá jak vypadá kreativní proces v malajské reklamní agentuře Ellipsis a jestli jsou výstupy agentury kreativní. Poslední projektová část navrhuje zlepšení …moreAbstract:
This thesis is focused on creativity in creative department in advertising agency. The theo-retical part describes creativity, techniques and creative process. It is also focused on ad-vertising agencies, its types and job positions within advertising agency. The practical part describes creative proces in Malaysian advertising agency Ellipsis and whether the work is creative. The last- project part …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2015
Accessible from:: 24. 4. 2015
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
TONCEROVÁ, Lucie. \textit{Kreativita v rámci kreativního oddělení reklamní agentury}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2015. Available from: https://theses.cz/id/hdxnpt/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Toncerová, Lucie. Kreativita v rámci kreativního oddělení reklamní agentury. Zlín, 2015. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 24.4.2015
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 24. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Kreativní techniky v rámci tvorby komunikačních kampaní v praxi
Kateřina Marešová -
Kreativní techniky a jejich užití
Martin Bílek -
Uplatnění kreativních technik v procesu tvorby nové značky před zavedením na trh
Julie Zákostelecká -
Kreativní proces v komunikaci
Kateřina Marešová -
Kreativní procesy v agenturách
Jan Řebíček -
Reklamní tvorba: Kreativní procesy v průběhu výroby reklamního spotu od první ideji po finální verzi
Agáta Kalvachová -
Kreativita v reklamě. Jak oslovit spotřebitele a poskytnout mu zkušenost
Oliver Holman -
Kreativita v reklamě. Jak oslovit zákazníka a poskytnout mu zkušenost.
Jakub Kabourek