Pavla Maršíková

Master's thesis

Marketing Památníku bitvy 1866 na Chlumu

Marketing of the Monument of the battle 1866 Chlum
Abstract:
Cílem této práce bylo analyzovat dosavadní fungování Muzea války, jeho služby a jednotlivé nástroje marketingového mixu. Na základě výsledků dotazníkového šetření a zjištěných informací o dosavadním fungování a propagaci navrhnout zlepšení a doporučení v oblasti marketingu. V teoretické části práce jsem se věnovala základním východiskům týkajících se arts marketingu, jednotlivým nástrojům marketingového …more
Abstract:
The goal of the diploma thesis was to analyse the existing operation of the War Museum, its services and particular instruments of marketing mix. Based on the results of the survey and collected information about actual functioning and propagation then suggest improvements and recommendations in the field of marketing. In the theoretical part I focused on basic principles of the arts marketing and …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 4. 6. 2014
  • Supervisor: Markéta Procházková
  • Reader: Josef Šrámek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/40386