Vliv specifických poruch učení na dospělé jedince – Bc. Hana Krobotová
Bc. Hana Krobotová
Master's thesis
Vliv specifických poruch učení na dospělé jedince
The Influence of Specific Learning Disabilities on Adults
Abstract:
Diplomová práce se zabývá vlivem specifických poruch učení na dospělé jedince. Teoretická část pojednává o formách vzdělávání a přístupech k jedincům se specifickými poruchami učení a uvádí specifika dospělých osob trpících těmito poruchami. Praktickou část diplomové práce tvoří výzkumné šetření kvalitativního charakteru, které analyzuje vliv specifických poruch učení na tyto dospělé jedince v rámci …moreAbstract:
The Diploma Thesis deals with determining of specific learning disorders effect on adult individuals. The theoretical part focuses on forms of education and approaches to individuals with specific learning disorders and offers analysis of specifications of adults suffering from the disorders. The practical part of the Diploma Thesis contains qualitative research analyzing effects of specific learning …moreKeywords
Specifické poruchy učení dospělost dyslexie dysgrafie dysortografie poruchy pozornosti vzdělávání poradenský systém legislativní rámec speciální vzdělávací potřeby kompenzační techniky Specific learning disorders adulthood dyslexia dysgraphia attention disorders education consultancy system legislation framework special educational needs compensatory techniques
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 3. 2015
Identifier:
https://is.muni.cz/th/ffgf9/
Thesis defence
- Date of defence: 18. 5. 2015
- Supervisor: PhDr. Mgr. Soňa Chaloupková, Ph.D.
- Reader: PhDr. Mgr. Alena Sedláčková, DiS.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Special Education / Special Education
Theses on a related topic
-
Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese
Kateřina Maříková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
Speciální vzdělávací potřeby v dopravní pedagogice
Otakar Konsbul -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků s ADHD na 1. stupni základních škol
Lucie Masná -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Romana Tomášková -
Teachers’ views on accommodating learners of English with special educational needs
Nikola Bartošová