Způsoby a možnosti využití loga Surya Warrior a jeho vizuálních prvků – Bc. Hai Yen Luong
Bc. Hai Yen Luong
Master's thesis
Způsoby a možnosti využití loga Surya Warrior a jeho vizuálních prvků
Usage Guidelines of Surya Warrior Logo and its Visual Elements
Abstract:
Tématem diplomové práce je vizuální prezentace značky Surya Warrior. Teoretická část se věnuje především výkladu pojmů související s tématem diplomové práce, tedy Branding a Corporate Design se zaměřením na logo a jeho aplikaci. Praktická část odpovídá na otázky týkající se vnímání značek cílovou skupinou. Poskytuje zároveň i náhled do současného stavu vizuální prezentace značky a její konkurence. …moreAbstract:
The topic of this diploma thesis is visual presentation of the brand Surya Warrior. The theoretical part deals with definitions of topic related terms, which are Branding and Cor-porate Design, while focusing on logos and their usage. The practical part gives us answers to questions how target group perceive the brand logo and also what is the current situation of the brands visual presentation as …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2019
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
LUONG, Hai Yen. \textit{Způsoby a možnosti využití loga Surya Warrior a jeho vizuálních prvků}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2019. Available from: https://theses.cz/id/hefc03/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Luong, Hai Yen. Způsoby a možnosti využití loga Surya Warrior a jeho vizuálních prvků. Zlín, 2019. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
The Genre of Corporate Homepages: Reading Multimodally
Vendula HUVAROVÁ -
Corporate identity, design manual
Hana Škvařilová -
Corporate design jako integrální součást firemní kultury
Markéta Kubíková -
UX design a grafický návrh fotografického portfólia
Alexandra Galisová -
design manuál pro privátní firmu DAG s r.o.
Michal Trunečka -
Logo z pohledu designu v kontinuitě s vizuální komunikací značky
Veronika Kaláčová -
Firemní logo a jeho inovace
Lenka Tritová