Marketingová komunikace vybraných nízkonákladových leteckých dopravců na sociální síti Facebook – Lukáš Zdražil
Lukáš Zdražil
Bakalářská práce
Marketingová komunikace vybraných nízkonákladových leteckých dopravců na sociální síti Facebook
Anotace:
Práce se zaměřuje na marketingovou komunikaci nízkonákladových leteckých dopravců Ryanair a Wizz Air na sociální síti Facebook. V teoretické části se práce zabývá marketingovou komunikací, sociálními sítěmi a leteckými dopravci. V praktické části práce byla provedena analýza marketingové komunikace vybraných společností na sociální síti Facebook. Z výsledků analýzy byly vpracovány návrhy na zlepšení …víceAbstract:
The work focuses on the marketing communication of the low-cost air carriers Ryanair and Wizz Air on the social network Facebook. In the theoretical part, the work deals with marketing communication, social networks and air carriers. In the practical part of the work, an analysis of the marketing communication of selected companies on the social network Facebook was carried out. From the results of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 8. 2023
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Helena Becková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ZDRAŽIL, Lukáš. \textit{Marketingová komunikace vybraných nízkonákladových leteckých dopravců na sociální síti Facebook}. Online. Bakalářská práce. Pardubice: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana Pernera. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/hek2hg/.
Jak správně citovat práci
Zdražil, Lukáš. Marketingová komunikace vybraných nízkonákladových leteckých dopravců na sociální síti Facebook. Pardubice, 2023. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana PerneraUniverzita Pardubice
Dopravní fakulta Jana PerneraBakalářský studijní program / obor:
Dopravní technologie a spoje / Dopravní management, marketing a logistika
Práce na příbuzné téma
-
POSOUZENÍ POTENCIÁLU LETIŠTĚ PARDUBICE PRO NÍZKO-NÁKLADOVÉ LETECKÉ DOPRAVCE
Jan Křivánek -
Konkurence klasických a nízkonákladových leteckých dopravců z hlediska nabídky a poptávky po jejich službách
Robert Foldyna -
Marketingová komunikace vysoké školy na sociální síti
Karla Foltisová -
Marketingová komunikace ve vybraném podniku s využitím sociálních sítí
Kateřina Frycová -
Online marketingová komunikace největších drogistických řetězců v České republice
Hana Kunešová -
Sociální média jako nástroj marketingové komunikace vybraného podniku
Natalie Zemanová -
Marketingová komunikace sportovního klubu HCB Karviná
David Růža -
Analýza marketingové komunikace na sociálních sítích vybraného podniku
Barbora Polcarová