Bc. Ondřej Kočí
Bakalářská práce
Využití teorie her v marketingu
Use of the Game Theory in marketing
Anotace:
Teorie her je jednou z nejzajímavějších a nejrychleji se rozšiřujících vědních disciplín současnosti. Jedná se o oblast vědy, která strhává pozornost nejen ekonomů, ale i vědeckých kapacit z oblasti psychologie a matematiky. Její využitelnost je patrná na každém kroku. Tato práce se zabývá specifickou oblastí Teorie her, při které se pokouším zjistit, jakým způsobem lidé přemýšlí a rozhodují se v konkrétní …víceAbstract:
The theory of games is nowadays one of the most fascinating and expanding scientific studies. This scientific field is taking the attention not only of businessmen, but also of prestigious psychologists and mathematicians, and its usefulness can be seen all around us. My investigation will be mainly focused on a specific part of the games’ theory, which explores individuals’ thought processes when …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/bf1l7/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2014
- Vedoucí: Mgr. Tomáš Kosička, Ph.D.
- Oponent: doc. Radim Valenčík, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Optimalizace portfolia dle prospektové teorie a teorie očekávaného užitku
Andrea Ducarová -
Využití prospektové teorie v marketingu
Zuzana Gocmanová -
Decision making in Ultimatum Game
Galina Avanesyan -
Analýza po částech spojených užitkových funkcí v reálném herním prostředí
Stanislav Kubiš -
Aplikace teorie her v podnikové praxi
Jana Kaminská -
Optimalizace marketingového mixu s využitím teorie her
Petr Cingr -
Optimalizace marketingového mixu s využitím teorie her
Dinara Yusupova -
Optimalizace marketingového mixu prostřednictvím teorie her
Vlada Iakovleva