Emoční apely v marketingové komunikaci bankovních služeb – Bc. Kristýna Čejdová
Bc. Kristýna Čejdová
Master's thesis
Emoční apely v marketingové komunikaci bankovních služeb
Emocional Appeals in Marketing Communication of Banking Services
Abstract:
Hlavním tématem této diplomové práce jsou emoční apely v marketingové komunikaci bankovních služeb, které jsou detailněji zkoumány u televizních spotů na spotřebitelské úvěry dvou bankovních institucí a totiž České spořitelny a GE Money Bank. Teoretická část sestává ze dvou hlavních kapitol, z nichž první se zabývá emocemi a marketingem, konkrétně vymezením základních pojmů, zhodnocením možností využití …moreAbstract:
The central theme of this diploma thesis is the emotional appeals in marketing communication of banking services that are examined in detail in TV commercials about consumer loans of two banking institutions, namely Ceska sporitelna and GE Money Bank. The theoretical part consists of two main chapters. The first chapter deals with the area of emotions and marketing, specifically with the definition …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2017
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ČEJDOVÁ, Kristýna. \textit{Emoční apely v marketingové komunikaci bankovních služeb}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2017. Available from: https://theses.cz/id/helfxu/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Čejdová, Kristýna. Emoční apely v marketingové komunikaci bankovních služeb. Zlín, 2017. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Marketing v oblasti služeb
Jevhen Šorban -
Marketing bankovních služeb v České spořitelně, a.s.
Jana Rychlá -
Bankovní marketing
Soňa Bartáková -
Interaktivní marketing jako nástroj řízení vztahů se zákazníky v bankovnictví
Volha HRYB -
Marketing jako způsob zvyšování zisku v bankovních službách
Lucie Vainerová -
Marketing bankovních služeb v České spořitelně, a.s.
Jana Rychlá -
Bankovní marketing v České republice
Oxana Degtyareva -
Reprezentace stereotypů v reklamní kampani České spořitelny 2021
Lucie Vlčková