Vybrané aspekty nákupního a spotřebního chování zákazníku v restauraci – Tereza UHLOVÁ
Tereza UHLOVÁ
Bachelor's thesis
Vybrané aspekty nákupního a spotřebního chování zákazníku v restauraci
Selected aspects of purchase and consumption behaviour of restaurant customers
Abstract:
Bakalářská práce se zaměřuje na nákupní a spotřebního chování zákazníku ve vybrané restauraci. Cílem práce je zjistit, jaké aspekty zákazníky ovlivňují a jak se zákazníci v konkrétní restauraci chovají. Teoretická část práce se skládá z literární rešerše a jsou zde vysvětleny základní pojmy, týkající se spotřebního a nákupního chování. V rámci praktické části byl proveden kvalitativní a kvantitativní …moreAbstract:
The bachelor thesis focuses on the purchase and consumption behaviour of customers in a selected restaurant. The aim of the thesis is to find out what aspects influence customers and how customers behave in a particular restaurant. The theoretical part of the thesis consists of a literature search and the basic concepts related to consumption and purchase behaviour are explained. In the practical part …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2023
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Jan Tlučhoř, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
UHLOVÁ, Tereza. \textit{Vybrané aspekty nákupního a spotřebního chování zákazníku v restauraci}. Online. Bachelor's thesis. Plzeň: University of West Bohemia, Faculty of Economics. 2023. Available from: https://theses.cz/id/hevlsq/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
UHLOVÁ, Tereza. Vybrané aspekty nákupního a spotřebního chování zákazníku v restauraci. Plzeň, 2023. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Marketing Management / Marketingové řízení
Theses on a related topic
-
Faktory ovlivňující nákupní chování spotřebitelů
Veronika Blaniková -
Faktory ovlivňující nákupní chování zákazníků nezávislých knihkupectví
Eliška Zaoralová -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces spotřebitele v gastronomii
Monika Čapková -
Faktory ovlivňující nákupní proces spotřebitele v oblasti výživových doplňků
Kateřina Hanišová -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodování českých spotřebitelů
Kristýna Holasová -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodování českých spotřebitelů
Šárka Egermaierová -
Faktory ovlivňující nákupní chování s důrazem na nákup oblečení
Viktorie Soukupová -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu spodního prádla a oblečení
Jiřina WEINEROVÁ