Vybrané aspekty nákupního a spotřebního chování zákazníku v restauraci – Tereza UHLOVÁ
Tereza UHLOVÁ
Bakalářská práce
Vybrané aspekty nákupního a spotřebního chování zákazníku v restauraci
Selected aspects of purchase and consumption behaviour of restaurant customers
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na nákupní a spotřebního chování zákazníku ve vybrané restauraci. Cílem práce je zjistit, jaké aspekty zákazníky ovlivňují a jak se zákazníci v konkrétní restauraci chovají. Teoretická část práce se skládá z literární rešerše a jsou zde vysvětleny základní pojmy, týkající se spotřebního a nákupního chování. V rámci praktické části byl proveden kvalitativní a kvantitativní …víceAbstract:
The bachelor thesis focuses on the purchase and consumption behaviour of customers in a selected restaurant. The aim of the thesis is to find out what aspects influence customers and how customers behave in a particular restaurant. The theoretical part of the thesis consists of a literature search and the basic concepts related to consumption and purchase behaviour are explained. In the practical part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2023
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jan Tlučhoř, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
UHLOVÁ, Tereza. Vybrané aspekty nákupního a spotřebního chování zákazníku v restauraci. Plzeň, 2023. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Marketingové řízení / Marketingové řízení
Práce na příbuzné téma
-
Faktory ovlivňující nákupní chování spotřebitelů
Veronika Blaniková -
Faktory ovlivňující nákupní chování zákazníků nezávislých knihkupectví
Eliška Zaoralová -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces spotřebitele v gastronomii
Monika Čapková -
Faktory ovlivňující nákupní proces spotřebitele v oblasti výživových doplňků
Kateřina Hanišová -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodování českých spotřebitelů
Kristýna Holasová -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodování českých spotřebitelů
Šárka Egermaierová -
Faktory ovlivňující nákupní chování s důrazem na nákup oblečení
Viktorie Soukupová -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu spodního prádla a oblečení
Jiřina WEINEROVÁ