Inkluze ve vzdělávání - koncept a realizace v ČR – Lucie Marečková
Lucie Marečková
Bakalářská práce
Inkluze ve vzdělávání - koncept a realizace v ČR
Inclusion in education - concept and implementation in the CR
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na inkluzi ve vzdělávání v České republice, tak jak byla vymezena novelou zákona č. 561/2004Sb, o předškolním, základním, středním, vyšším odborném a jiném vzdělávání z roku 2016, jenž vymezila nová opatření v oblasti inkluzivního vzdělávání. Teoretická část práce se věnuje vymezení základních pojmů, historickému vývoji a definici inkluze. Praktická část se věnuje šetření …víceAbstract:
This bachelor thesis focuses on inclusion in education in the Czech Republic, as it was stipulated in 2016 in the amendment to the Act No 561/2004Sb, about pre-school, primary, secondary, vocational and other education. Theoretical part deals with definition of main terms, historical evolution and characterization of inclusion. The practical part deals with the survey carried out at elementary schools …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/l7kte/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2018
- Vedoucí: Mgr. Laura Fónadová, Ph.D.
- Oponent: doc. PhDr. Růžena Lukášová, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Veřejná ekonomika a správa
Práce na příbuzné téma
-
Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese
Kateřina Maříková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
Speciální vzdělávací potřeby v dopravní pedagogice
Otakar Konsbul -
Speciální vzdělávací potřeby žáků s ADHD na 1. stupni základních škol
Lucie Masná -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Simona Mračková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Romana Tomášková