Význam psychoterapeutického výcviku v praxi speciálního pedagoga – Mgr. Michaela PETŘKOVSKÁ
Mgr. Michaela PETŘKOVSKÁ
Bakalářská práce
Význam psychoterapeutického výcviku v praxi speciálního pedagoga
The importance of psychotherapy training in professional experience of a special educational teacher
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá tématem psychoterapeutického výcviku v praxi speciálního pedagoga. Cílem je zjistit, zda je psychoterapeutický výcvik součástí dalšího vzdělání speciálního pedagoga, zaměřit se na důvody pro absolvování výcviku, podmínky, za kterých probíhá, jeho přínos, ale také překážky v získání tohoto typu vzdělání. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with psychotherapy training in the practice of the special educator. The goal of the thesis is to find out whether psychotherapy training is part of the further education of special educators, what are the reasons for participating in the training, its conditions, benefits and difficulties in obtaining it. The thesis is made up of two parts the theoretical one and empirical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Jana Olejníčková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PETŘKOVSKÁ, Michaela. Význam psychoterapeutického výcviku v praxi speciálního pedagoga. Olomouc, 2018. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciálně pedagogická andragogika
Práce na příbuzné téma
-
Nadaný žák – aktuální část speciálně pedagogické teorie a praxe
Veronika Martínková -
Kompetence studentů studijního oboru Vychovatelství pro speciálně pedagogické instituce z pohledu organizací poskytujících praxe
Jan HEIDER -
Patologické závislosti v kontextu speciálně pedagogické teorie a praxe
Karel Pančocha -
Využití prvků ergoterapie ve speciálně pedagogické praxi u žáka se souběžným postižením více vadami
Iveta Prchalová -
Zooterapie ve speciálně pedagogické praxi
Klára Švarcová -
Sebepoškozování ve speciálně pedagogické praxi
Ilona SMETANOVÁ -
Další vzdělávání pedagogů v oblasti divadla se zaměřením na výchovu k diváctví
Alexandr Blaho -
Taktiky užívané psychoterapeuty k navázání vztahu a zvládání obtíží v procesu interkulturní psychoterapie
Beáta Holá
Název
Vložil
Vloženo
Práva