Význam psychoterapeutického výcviku v praxi speciálního pedagoga – Mgr. Michaela PETŘKOVSKÁ
Mgr. Michaela PETŘKOVSKÁ
Bachelor's thesis
Význam psychoterapeutického výcviku v praxi speciálního pedagoga
The importance of psychotherapy training in professional experience of a special educational teacher
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá tématem psychoterapeutického výcviku v praxi speciálního pedagoga. Cílem je zjistit, zda je psychoterapeutický výcvik součástí dalšího vzdělání speciálního pedagoga, zaměřit se na důvody pro absolvování výcviku, podmínky, za kterých probíhá, jeho přínos, ale také překážky v získání tohoto typu vzdělání. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with psychotherapy training in the practice of the special educator. The goal of the thesis is to find out whether psychotherapy training is part of the further education of special educators, what are the reasons for participating in the training, its conditions, benefits and difficulties in obtaining it. The thesis is made up of two parts the theoretical one and empirical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2018
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Jana Olejníčková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PETŘKOVSKÁ, Michaela. \textit{Význam psychoterapeutického výcviku v praxi speciálního pedagoga}. Online. Bachelor's thesis. Olomouc: Palacký University Olomouc, Faculty of Education. 2018. Available from: https://theses.cz/id/hexaog/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
PETŘKOVSKÁ, Michaela. Význam psychoterapeutického výcviku v praxi speciálního pedagoga. Olomouc, 2018. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY OLOMOUC
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Special Needs Pedagogy / Special adult education
Theses on a related topic
-
Nadaný žák – aktuální část speciálně pedagogické teorie a praxe
Veronika Martínková -
Kompetence studentů studijního oboru Vychovatelství pro speciálně pedagogické instituce z pohledu organizací poskytujících praxe
Jan HEIDER -
Patologické závislosti v kontextu speciálně pedagogické teorie a praxe
Karel Pančocha -
Využití prvků ergoterapie ve speciálně pedagogické praxi u žáka se souběžným postižením více vadami
Iveta Prchalová -
Zooterapie ve speciálně pedagogické praxi
Klára Švarcová -
Sebepoškozování ve speciálně pedagogické praxi
Ilona SMETANOVÁ -
Další vzdělávání pedagogů v oblasti divadla se zaměřením na výchovu k diváctví
Alexandr Blaho -
Taktiky užívané psychoterapeuty k navázání vztahu a zvládání obtíží v procesu interkulturní psychoterapie
Beáta Holá
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights