Inovace učebního programu v rámci oboru umělecký keramik – Bc. Jiří Brtnický
Bc. Jiří Brtnický
Bachelor's thesis
Inovace učebního programu v rámci oboru umělecký keramik
The Innovation of the Teaching Program within the Arts-and-crafts Ceramic Maker
Anotácia:
Bakalářská práce se zaměřuje na inovaci tradičního přístupu výuky oboru Umělecký keramik. Změna spočívá v novém rozčlenění tematických celků tak, aby se více provázala teorie s odborným výcvikem. Rovněž také, aby se zlepšila logická návaznost učiva od jednoduššího ke složitějšímu a zlepšila se zapamatovatelnost učiva. Další zamýšlenou výhodou je možnost použití takto vytvořeného modulového systému …viacAbstract:
My bachelor thesis focuses on upgrading the traditional approach to teaching the specialisation of the handicraft ceramics ware.. The change is in the new segmentation of thematic units to link the theory with training to a larger extent. Other reason for this change is to improve the logical continuity of the curriculum from the simple to the more complex one in order to enhance remembering the teaching …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 4. 2019
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/b7h1b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2019
- Vedúci: Mgr. Pavel Pecina, Ph.D.
- Oponent: JUDr. Mgr. Ing. Kateřina Šmejkalová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / odbor:
Specialization in Education / Teacher Education - Vocational Training
Práce na příbuzné téma
-
Modular Motor Rehabilitation System Using Computer Vision, Augmented and Virtual Reality
Jindřich Adolf -
Univerzální interiérový modulární system
Michal MARKO -
Teorie množin v české odborné a školské literatuře
Petra Bušková -
Česko-chorvatský odborný slovník z oblasti automobilového průmyslu - teorie a praxe
Tereza Kelavová -
Význam digitálních technologií při propojování teorie s praxí v odborném vzdělávání.
Michal HANUS -
Konspirační teorie a jejich reflexe jako výzva pro výuku občanské výchovy
Tereza MADAROVÁ -
Teorie a praxe překladu odborného textu z oblasti porodnictví
Daria Svobodová -
Aplikace inovativního didaktického materiálu pro výuku odborného výcviku oboru keramik – 1.ročník PSO
Matouš Křístek