Bc. Martin Vršecký
Bakalářská práce
Podpora prodeje na internetu
Sales promotion on the internet
Anotace:
Tato bakalářská práce na téma „Podpora prodeje na internetu“ má za cíl seznámit čtenáře se základními druhy marketingových podpor na internetu. V teoretické části stručně popisuji zařazení Podpory prodeje jako marketingového komunikačního mixu, historií a vznikem internetu a jednotlivé formy podpor prodeje na internetu. V praktické části se nejprve věnuji představení skutečné společnosti Diesel - Technik …víceAbstract:
The bachelor thesis´s dealing with the topic of „Sales promotion on the internet“ is aimed at familiarization the reader with the basic types of sales promotion on the internet. In the theoretical sections I briefly describe the inclusion of Sales Promotions as a marketing communications mix, history and origin of the internet and individual forms of Sales promotions on the internet. In the practical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ar1br/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2016
- Vedoucí: Mgr. Miloslava Kykalová
- Oponent: Ing. Veronika Machowská, MBA
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Role public relations v komunikačním mixu organizací
Šárka Kosková -
Public relations nástroj pro podporu prodeje výrobků a služeb ve společnosti XY
Magdalena Hanáková -
Návrh Public Relations pro společnost ŠKODA PARS a.s. (skupina ŠKODA GROUP)
Zdeněk Šlésinger -
Podpora projektu ve smyslu Public relations
Vítězslav Jiroš -
Souvislost public relations a fundraisingu u neziskových organizací
Alena Zdvihalová -
Public relations jako hlavní metoda podpory fundraisingu neziskových organizací
Veronika Dávidová -
Techniky public relations a veřejnost
Alena Sudická -
Role public relations v marketingové komunikaci firmy Office Depot, s.r.o.
Jan Švarc