Mgr. Kateřina HRACHOVCOVÁ

Master's thesis

Direct marketing jako efektivní komunikační nástroj

Direct marketing as an effective communication tool
Abstract:
Diplomová práce se zabývá rozborem direct marketingové komunikace v programu RENOME DELUXE. Na základě analýzy realizované direct marketingové kampaně a dotazníkového šetření je zjišťováno, zda je komunikace s vybranými zákazníky efektivní. Cílem práce je zjistit účinnost direct marketingové komunikace a navrhnout její ideální podobu.
Abstract:
This thesis is focused on analysing direct marketing communication within programme RENOME DELUXE. Based on analysis of realised direct mail campaign and customer survey is going to be made out, if communication with selected group of customers is effective. The objective of this thesis is to prove the efficiency of direct marketing communication and to design its ideal form.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2008
Identifier: 7584

Thesis defence

  • Date of defence: 29. 5. 2008
  • Supervisor: Mgr. Ing. Olga Jurášková

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

HRACHOVCOVÁ, Kateřina. Direct marketing jako efektivní komunikační nástroj. Zlín, 2008. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 25. 04. 2008

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.