Statistické metody v B2B marketingu založené na Customer Data Platform – Karel Ziernwald
Karel Ziernwald
Bakalářská práce
Statistické metody v B2B marketingu založené na Customer Data Platform
Statistical methods in B2B marketing based on Customer Data Platform
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřená na oblast B2B marketingu, tato oblast marketingu je těžce měřitelná a je výzvou pro zaměstnance v tomto odvětví. V práci je použit koncept Account Based Marketingu, kdy se pomocí konceptu sleduje zákaznická cesta. Dále je zpracována explorační analýza dat, ve které dojde k zjištění, že potřebná metrika míry otevřených e-mailů nemá v rámci společnosti normální rozdělení …víceAbstract:
The bachelor thesis is focused on the area of B2B marketing. This marketing area is hard to measure and a challenge for employees in this industry. The concept of Account Based Marketing is used in the thesis, where the customer journey is tracked using the concept. Further, exploratory data analysis is done in which it is found that the required metric of the open rate of emails does not have a normal …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 5. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/89665
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2023
- Vedoucí: Iva Stanovská
- Oponent: Jan Fojtík
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/89665
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Matematické metody v ekonomii / Datové analýzy a modelování
Práce na příbuzné téma
-
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Filmový marketing: případová studie
Irina Filyunova -
Marketing franchisingovej firmy
Petra Klemová -
A/B testování jako nástroj pro zvýšení míry konverze internetového obchodu
Andrea Kramecová -
A/B test a multivariantní testování marketingově významných charakteristik webové stránky
Julie Kneblová -
Návrh systému pro A/B testování webových stránek
Tomáš Kratina