Jan Hnilička
Bachelor's thesis
Tři jeskyně
Three caves
Abstract:
Pro svoji práci jsem si vybral proces tvorby inscenace na základě knihy Pera Olova Enquista Tři jeskyně ve Studiu Divadla Dagmar v Karlových Varech. Vnímal jsem tento projekt jako možnost stmelit nově vytvořenou skupinu rozdílného věku i zkušeností a poskytnout jí možnosti se skrze divadelní práci rozvíjet. Zároveň bylo mým záměrem vytvořit jednoduchou a sdělnou inscenaci za pomoci prostředků loutkového …moreAbstract:
For my BA Thesis I chose a creation process of theatre production based on novel Three Cave Mountain by Per Olov Enquist in Dagmar Theatre Studio in Karlovy Vary. I perceived this project as a chance to agglutinate a new group of students of different age and experiences and to offer them opportunities to evolve through theatre work. At the same time it was my goal to create simple and communicatory …moreKeywords
dramatická výchovaKeywords
umělecká tvorbaKeywords
divadelní zkouškyKeywords
divadelní inscenace
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 6. 2017
Identifier:
http://hdl.handle.net/10318/10060
Thesis defence
- Date of defence: 6. 9. 2017
- Supervisor: Karel VOSTÁREK
- Reader: Kateřina SCHWARZOVÁ
Full text of thesis
Accessibility: Autor udělil v licenci souhlas s: In the license agreement the author has granted the following:
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 18. 1. 2018 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie múzických umění v Praze.Divadelní fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Divadelní fakultaBachelor programme / field:
Dramatická umění / Dramatická výchova
Theses on a related topic
-
ZROZENÍ INSCENACE Z DUCHA HUDBY, hudební dramaturgie inscenace jako základ režijní interpretace
Hana Kovaříková -
Využití různých druhů elektrických světelných zdrojů k nasvěcování divadelní inscenace
Jan Bečka -
Tvorba divadelní inscenace ve školním kolektivu s důrazem na alternativní metody vzniku jevištního tvaru
Tereza Krejčová -
Profesionální inscenace jako východisko pro divadelní výchovu a vzdělávání na příkladu inscenace Maryša Divadla Petra Bezruče
Marie Klemensová -
Divadelní inscenace, jako možná součást reminiscenční terapie
Martina NÁVRATOVÁ -
Příprava a realizace loutkové divadelní inscenace se studentkou pedagogického //lycea jako ročníková práce ve specializaci dramatická výchova
Roman Manda -
Produkce inscenace Být i nebýt 11.21 ve Studiu Marta
Šimon Koleček -
Případová studie inscenace 30 dní: Rozbor interakčních procesů
Magdalena Malinová