Možnosti hodnocení výsledků předškolního vzdělávání dětí v mateřské škole – Nikita LÝSKOVÁ
Nikita LÝSKOVÁ
Bakalářská práce
Možnosti hodnocení výsledků předškolního vzdělávání dětí v mateřské škole
Possibilities for evaluating the results of early childhood education of children in kindergarten
Anotace:
Tématem bakalářské práce je hodnocení dětí v předškolním vzdělávání. Zabýváme se různými možnostmi hodnocení a hledáním nejvhodnějších metod hodnocení. Cílem teoretické části je seznámit čtenáře s problematikou hodnocení dětí předškolního věku v mateřských školách. Za hlavní cíl praktické části jsme si zvolili zjistit, zda učitelky připisují větší význam hodnocení formálnímu či neformálnímu. K průzkumnému …víceAbstract:
The topic of the bachelor's thesis is the assessment of children in preschool education. We deal with various evaluation options and the search for the most suitable evaluation methods. The aim of the theoretical part is to acquaint the reader with the issue of assessment of children of preschool age in kindergartens. As the main goal of the practical part, we chose to find out whether female teachers …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 12. 2023
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 1. 2024
- Vedoucí: PhDr. Bc. Karin Fodorová, PhD.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
LÝSKOVÁ, Nikita. Možnosti hodnocení výsledků předškolního vzdělávání dětí v mateřské škole. Ostrava, 2023. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Učitelství pro mateřské školy / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Vplyv hudby na vzdelávanie rómskych detí predškolského veku zo znevýhodnených skupín
Mária Ličková -
Předškolní vzdělávání v mateřské škole a lesním klubu
Maria Staňková -
Předškolní vzdělávání Romů v České republice - komunitní mateřská škola jako podpora inkluzivního vzdělávání Romů
Viktor CINA -
Předškolní vzdělávání dětí s poruchou autistického spektra v mateřské škole zřízené dle § 16 odst. 9 ŠZ
Daniela Zemanová -
Úroveň komunikativních kompetencí dětí ukončujících předškolní vzdělávání
Veronika Skalská