Bc. Gabriela Figurová, DiS.

Diplomová práce

Analýza konkurenceschopnosti vybraného podniku

An Analysis of the Competitiveness of a Selected Firm
Anotace:
Cílem diplomové práce je identifikace konkurenční výhody podniku ENVIPOINT s. r. o., na základě analýzy jeho vnějšího a vnitřního marketingového prostředí. Jedná se o podnik zabývající se stavební činností a oblastí nakládání s odpady. V práci budou představeny potřebná východiska pro pochopení procesu marketingové situační analýzy, včetně rozboru a popisu zvolených metod (PESTLE analýza, Porterův …více
Abstract:
The aim of this thesis is to identify the competitive advantages of the company ENVIPOINT LTD based on the analysis of its external and internal marketing environment. ENVIPOINT is a company that specialises in construction and waste management. This thesis will provide a basis for understanding the process of the marketing situation analysis. It will also dicuss the analysis itself, as well as the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2020
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/w8ej2/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 6. 2020
  • Vedoucí: doc. Ing. Jan Nevima, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Slezská univerzita v Opavě

Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management