Návratnost investic do marketingu na sociálních sítích – Bc. Marek Vaniš
Bc. Marek Vaniš
Diplomová práce
Návratnost investic do marketingu na sociálních sítích
Return on investment of marketing on social networks
Anotace:
Diplomová práce se zabývá návratností investic do marketingu na sociálních sítích, které v poslední době zaznamenávají velký rozmach. Cílem této práce je analýza návratnosti investic do marketingu na sociální síti Facebook a následná komparace s vybranými on-line marketingovými kanály (placené vyhledávání, display a mailing), které zkoumaná firma využívá ve své marketingové strategii. Návratnost investic …víceAbstract:
This diploma thesis deals with the return on investment in marketing on social networks, which have recently been booming. The aim of this work is an analysis of the return on investments in marketing on the Facebook social network and to compare it with the selected online marketing channels (paid search, display and mailing) that the company uses in its marketing strategy. I have analysed the return …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/w1ili/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2018
- Vedoucí: Mgr. Ing. Miroslav Jurásek, Ph.D.
- Oponent: Ing. Pavel Klička
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Social Media Return on Investment
Michael Rufer -
Optimizing the Return on Investment for Google Adwords in B2B companies applied to the North American Market
Iveta Štarková -
Return on investment aplikovaný na produkty a služby knihoven
Eliška Hrabalová -
Analysis of the Return on Investment in Photovoltaics in Selected EU Countries
Ondřej Průša -
Self-organizing Similarity Search - The Social Network Approach
Jan Sedmidubský -
Self-organized Similarity Searching: The Social Network Approach
Jan Sedmidubský -
Sociální sítě a jejich vliv na prosperitu malých firem a živnostníků skrze placenou i neplacenou propagaci.
Petra KOUDELKOVÁ -
Možnosti využití sociální sítě Facebook pro firmy včetně placené inzerce
Anna Kopytová