Bc. Jana Rybářová

Diplomová práce

Marketingové strategie brněnských kulturních organizací s využitím prvků webu 2.0 pohledem kompetentních pracovníků

Marketing strategies of cultural organizations in Brno using the elements of Web 2.0 from the view of competent staff
Anotace:
Tato diplomová práce je zaměřena na analýzu marketingových strategií s využitím prvků webu 2.0 v prostředí brněnských kulturních organizací. Teoretická část práce nabízí vhled do problematiky marketingových strategií pro kulturní organizace bojující s nedostatkem financí se zaměřením na marketing na internetu a sociálních sítích. Empirická část provede metodami kvalitativního přístupu jako rozhovor …více
Abstract:
This diploma thesis is focused on the analysis of marketing strategies using Web 2.0 elements in the environment of cultural organizations in Brno. The theoretical part presents insight into marketing strategies for contributory and non-profit organizations with a focus on marketing on the Internet and social networks. The empirical part, using qualitative research methods such as interview, coding …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 6. 2012
  • Vedoucí: Mgr. Tomáš Staudek, Ph.D.
  • Oponent: PhDr. Martin Flašar, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta