Bc. Jana Rybářová

Master's thesis

Marketingové strategie brněnských kulturních organizací s využitím prvků webu 2.0 pohledem kompetentních pracovníků

Marketing strategies of cultural organizations in Brno using the elements of Web 2.0 from the view of competent staff
Abstract:
Tato diplomová práce je zaměřena na analýzu marketingových strategií s využitím prvků webu 2.0 v prostředí brněnských kulturních organizací. Teoretická část práce nabízí vhled do problematiky marketingových strategií pro kulturní organizace bojující s nedostatkem financí se zaměřením na marketing na internetu a sociálních sítích. Empirická část provede metodami kvalitativního přístupu jako rozhovor …more
Abstract:
This diploma thesis is focused on the analysis of marketing strategies using Web 2.0 elements in the environment of cultural organizations in Brno. The theoretical part presents insight into marketing strategies for contributory and non-profit organizations with a focus on marketing on the Internet and social networks. The empirical part, using qualitative research methods such as interview, coding …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 5. 2012

Thesis defence

  • Date of defence: 12. 6. 2012
  • Supervisor: Mgr. Tomáš Staudek, Ph.D.
  • Reader: PhDr. Martin Flašar, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta