Marketingové strategie brněnských kulturních organizací s využitím prvků webu 2.0 pohledem kompetentních pracovníků – Bc. Jana Rybářová
Bc. Jana Rybářová
Master's thesis
Marketingové strategie brněnských kulturních organizací s využitím prvků webu 2.0 pohledem kompetentních pracovníků
Marketing strategies of cultural organizations in Brno using the elements of Web 2.0 from the view of competent staff
Abstract:
Tato diplomová práce je zaměřena na analýzu marketingových strategií s využitím prvků webu 2.0 v prostředí brněnských kulturních organizací. Teoretická část práce nabízí vhled do problematiky marketingových strategií pro kulturní organizace bojující s nedostatkem financí se zaměřením na marketing na internetu a sociálních sítích. Empirická část provede metodami kvalitativního přístupu jako rozhovor …moreAbstract:
This diploma thesis is focused on the analysis of marketing strategies using Web 2.0 elements in the environment of cultural organizations in Brno. The theoretical part presents insight into marketing strategies for contributory and non-profit organizations with a focus on marketing on the Internet and social networks. The empirical part, using qualitative research methods such as interview, coding …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 5. 2012
Identifier:
https://is.muni.cz/th/c89hr/
Thesis defence
- Date of defence: 12. 6. 2012
- Supervisor: Mgr. Tomáš Staudek, Ph.D.
- Reader: PhDr. Martin Flašar, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
RYBÁŘOVÁ, Jana. \textit{Marketingové strategie brněnských kulturních organizací s využitím prvků webu 2.0 pohledem kompetentních pracovníků}. Online. Master's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Arts. 2012. Available from: https://theses.cz/id/hg6pbs/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / field:
General Theory and History of Arts and Culture / Culture Management
Theses on a related topic
-
Nestátní neziskové organizace a jejich význam v systému sociálních služeb na příkladu vybraných nestátních neziskových organizací
Anna Dusková -
Dotační možnosti u příspěvkových a nepříspěvkových neziskových organizací poskytujících sociální služby
Eva Lhotská -
Komprehenzivní rehabilitace se zaměřením na sociální a pracovní rehabilitaci (spolupráce neziskovek a ÚP, nejčastější účastníci, propojení státního a neziskového sektoru)
Johana ŠTĚPÁNÍKOVÁ -
Vztahy státu a nestátních neziskových organizací v oblasti migrace ze třetích zemí v letech 2014 a 2015 v České republice
Michaela Klíčníková -
Motivace a oceňování lidí v neziskových a ziskových organizacích
Tomáš Chrobák -
Využitelnost a efektivita mobilního Internetu v ČR pro podniky a neziskové organizace
Jan Vondráček -
Sloučení příspěvkových organizací a jeho dopady na účetnictví a hospodaření
Hana Kaňoková -
Komparácia právnej úpravy, účtovníctva a zdaňovania organizácií neziskového sektoru v Českej republike a v Slovenskej republike
Natália Uríková