Ing. Inna Karachevtseva
Master's thesis
Ethical Marketing
Ethical Marketing
Anotácia:
Podnikatelská etika je jedním z nejsložitějších a nejspornějších témat v lidské historii. Vztah mezi děláním správné věci a vyděláváním peněz byl studován jak akademiky, tak obchodními vedoucími po celá léta s malým konsenzem. V posledních letech se etický marketing stal tématem horkých tlačítek. Společnosti si uvědomují, že je důležité jednat etičtěji, a tuto transformaci vysílat svým zákazníkům. …viacAbstract:
Business ethics is one of the most complicated and contentious subjects in human history. The relationship between doing the right thing and making money has been studied by both academics and business leaders for years with little consensus reached. In recent years ethical marketing has become a hot button issue. Companies realize the importance of acting in more ethical way, and broadcasting this …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2019
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/zdwp7/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2019
- Vedúci: doc. Giuseppe Maiello, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Zdeněk Sloboda
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Modern Corporate Social Responsibility
Nazerke Kalniyazova -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Péče o zaměstnance jako součást Corporate Social Responsibility na příkladu organizace Škoda Auto, a. s.
Lenka Ječná -
Corporate social responsibility and business competitiveness
Dijana Drinčić