Inovativní prvky v reklmě a propagaci společnosti Baťa v období 1920 - 1945 – Zdeněk Strnadel
Zdeněk Strnadel
Bakalářská práce
Inovativní prvky v reklmě a propagaci společnosti Baťa v období 1920 - 1945
Innovation in the Advertising and the Propagation in the Baťa company between 1920 - 1945
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je (v teoretické části) shrnout historii a trendy v české reklamě a propagaci po první světové válce do roku 1945 s odděleným popisem vývoje reklamny a propagace v rámci Baťova koncernu. V praktické části se autor pokusí podrobně popsat jednotlivé nástroje Baťova komunikačního mixu, identifikuje novátorské koncepty v tehdejším reklamním prostředí a srovná je s dnešní reklamní …víceAbstract:
Aim of this bachelor thesis is to describe the czech advertising and propagation standards from 1920 to 1945 with a particular focus on the development of advertising and propagation within Baťa´s business empire in the theoretical part. Practical part consists of scrutinizing the particular tools of Baťa communication mix and identifying the innovative parts of the mix, comparing these to the propagation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2016
Zveřejnit od: 29. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
STRNADEL, Zdeněk. \textit{Inovativní prvky v reklmě a propagaci společnosti Baťa v období 1920 - 1945}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/hgcm0c/.
Jak správně citovat práci
Strnadel, Zdeněk. Inovativní prvky v reklmě a propagaci společnosti Baťa v období 1920 - 1945. Zlín, 2016. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 29.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 29. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Interní komunikace z pohledu Generace Z a její ICT podpora
Natália Háncsics -
Interní komunikace v režime Home Office
Jan Kříž -
Komunikační audit a návrh optimalizace interní komunikace ve vybrané společnosti
Adam Švihlík -
Návrh na rozvoj interní komunikace ve firmě
Hana Selingerová -
Vliv online platforem komunikace na efektivitu interní komunikace fastfoodového řetězce
Jonáš Vančura -
Interní komunikace a organizační kultura ve vybrané společnosti
Michaela Havlová -
Analýza aktuálních způsobů komunikace a návrh modelu komunikace v budoucnosti
Petra Ritschelová -
Audit interní komunikace ve vybrané společnosti
Zdeňka Wunschová