Tvorba podnikatelského plánu pro sportovní organizaci – Bc. Martina Ryšavá, BA (Hons)
Bc. Martina Ryšavá, BA (Hons)
Diplomová práce
Tvorba podnikatelského plánu pro sportovní organizaci
The development of the business plan for sport organization
Anotace:
Předmětem naší diplomové práce „Tvorba podnikatelského plánu pro sportovní organizaci“ je jeho tvorba pro účely rozvoje sportovního centra s využitím teoretických a praktických poznatků pro konkrétní podnik. První, teoretická část je zaměřena na rešerši odborné literatury a vysvětlení základních pojmů k dané problematice. Ve druhé, praktické části, je zpracován podnikatelský plán pro rozvoj sportovní …víceAbstract:
The subject of our thesis " The development of the business plan for sport organization," his work for the development of the sports center with the use of theoretical and practical knowledge for the company. The theoretical part is focused on literature search and an explanation of the basic concepts of the subject. In the second part, is prepared a business plan for the development of sports organizations …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 7. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ci13v/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 9. 2015
- Vedoucí: doc. PhDr. Ladislav Bedřich, CSc.
- Oponent: Ing. Jana Nová, PhD.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sportovních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sportovních studiíMagisterský studijní program / obor:
Tělesná výchova a sport / Management sportu
Práce na příbuzné téma
-
Podnikatelsky záměr na zřízení řetězce fitness centra Stellae v České republice
Denis Král -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Anna Hrachovcová -
Podnikatelský záměr nového ubytovacího zařízení
Veronika Dědková -
Marketingová situační analýza podniku
Michal Nový -
Analýza marketingové strategie reklamní agentury
Šárka Jodlová -
Podnikatelský záměr a založení firmy, její marketingová strategie
Jana Kolářová -
Analýza a návrh marketingové strategie pro vybraný podnikatelský subjekt.
Martina Chmelíková -
Miluo: A Business Plan for an Event Agency
Denis Knejzlík