Marketingové rozhodování v průběhu životního cyklu produktu – Bc. Iveta ŠVECOVÁ
Bc. Iveta ŠVECOVÁ
Master's thesis
Marketingové rozhodování v průběhu životního cyklu produktu
Marketing decision during the product life cycle
Abstract:
Cílem této diplomové práce je vysvětlit princip a proces životního cyklu produktu (v konkrétním podniku) a jeho vlivu na marketingová rozhodování. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy vztahující se k marketingu, jako je marketing, informace, marketingové rozhodování, životní cyklus produktu a jeho fáze, BCG matice a marketingový mix. Praktická část začíná představením společnosti MADETA …moreAbstract:
The aim of this diploma thesis is to explain a product´s life cycle principle and process and its influence at marketing decision process ( in a real company). The theoretical part explains the essential concepts related to marketing, such as information, marketing decision making, product´s life cycle and its phases, BCG matrix and marketing mix. The practical part presents the company MADETA, explains …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2017
Thesis defence
- Supervisor: doc. Ing. Helena Horáková, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠVECOVÁ, Iveta. \textit{Marketingové rozhodování v průběhu životního cyklu produktu}. Online. Master's thesis. České Budějovice: University of South Bohemia in České Budějovice, Faculty of Economics. 2017. Available from: https://theses.cz/id/hglkm7/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
ŠVECOVÁ, Iveta. Marketingové rozhodování v průběhu životního cyklu produktu. Č. Budějovice, 2017. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Management and Business Economics
Theses on a related topic
-
Vliv marketingové komunikace na diferenciaci životního stylu v současné české společnosti
Andrea Lukešová -
Návrh nové generace produktu na trh
Veronika Pustówka -
Analýza životního cyklu produktu
Jaromír Heřmanský -
Životní cyklus vybraného produktu ŠKODA na ruském trhu
Jiří Jankovský -
Tvorba značky produktu od jeho vývoje, výroby, až po jeho prodej
Leontýna Záhorová -
Analýza úlohy komunikace v jednotlivých etapách životního cyklu produktu
Lucie Oravcová -
Životní cyklus produktů a ekonomická situace podniku
Tatiana Ovečková -
Analýza životního cyklu produktu
Jana Dack
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights