Bc. Ivana ZÍMOVÁ
Master's thesis
Postoje lidí k Network marketingu
Attitudes of people towards Network marketing
Abstract:
Tato práce se zabývá postojem veřejnosti vůči network marketingu a stanovením jeho budoucího směru. Prvně byla nastudována odborná literatura, která vysvětluje pojem network marketing a pojmy s ním související, jak funguje, výhody a nevýhody. Navíc jsou zmíněna zajímavá statistická data. V praktické části jsou uvedeny výsledky elektronického dotazování, které zjišťovalo postoj veřejnosti a také rozhovor …moreAbstract:
This thesis deals with the public's attitude towards network marketing and determining its future direction. First, the literature was studied, which explains the concept of network marketing and concepts related to it, how it works, advantages and disadvantages. In addition, interesting statistical data are mentioned. The practical part presents the results of electronic survey, which found out the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2021
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Marie Švarcová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
ZÍMOVÁ, Ivana. Postoje lidí k Network marketingu. Č. Budějovice, 2021. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Management of Commerce
Theses on a related topic
-
Komparace přínosů nákupního network marketingu a spotřebních družstev pro koncové spotřebitele
Martin LAVIČKA -
Influencer Marketing On Instagram
Furkan Çakir -
Sieťový marketing ako príležitosť
Peter Hakun -
Nové trendy uplatnění MLM ve společnosti Amway
Veronika Kopáčková -
Daňové zatížení distributorů společnosti Amway a možnosti snížení jejich daňové zátěže
Lucia Podskalecká -
Národní cena ČR za CSR a udržitelný rozvoj - příprava sebehodnotící zprávy společnosti Amway
Adam Rýpar -
Analýza strategie síťového marketingu ve firmě Amway
Petr Hynšt -
Internetový obchod, distribuční cesty v internetovém obchodě a nový portál spol. Amway
Marie Jungrová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights