Bc. Zuzana Šumpichová

Master's thesis

Společenská odpovědnost firmy Plaček, s.r.o. a její marketing

Corporate Social Responsibility of Plaček, s.r.o. and Its Marketing
Abstract:
Diplomová práce je širším pohledem na společenskou odpovědnost organizace a její marketing. V teoretické části se zabývám obecným výkladem CSR, jejích třech základních pilířů a marketingu. Za pomoci odborné literatury dále popisuji a člením marketing, jednotlivé nástroje komunikačního mixu ve vztahu ke společenské odpovědnosti. K jednotlivým teoretickým popisným celkům se vyjadřuji na základě vlastních …more
Abstract:
The thesis is a broader view of corporate social responsibility and its marketing. The theoretical part deals with the general interpretation of CSR, its three main pillars and marketing. With the help of literature I further describe and divide marketing, individual tools of communication mix in relation to social responsibility. I comment individual theoretical descriptive units on the basis of my …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2012

Thesis defence

  • Date of defence: 22. 6. 2012
  • Supervisor: doc. Dr. Zdeněk Cecava, CSc.
  • Reader: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication