Břetislav LOGAJ
Master's thesis
Analýza trhu s ojetými vozy v ČR
Analysis of the market for used cars in the Czech Republic
Abstract:
Cílem diplomové práce je analyzovat faktory, které mají vliv na cenu vybraných ojetých vozů. První část práce je zaměřena na automobilový trh a stav vozového parku v České republice. Druhá část práce je nejprve věnována trhu s ojetými automobily u nás a poté je pomocí různých statistických metod zjišťována závislost ceny na vybraných faktorech u dvou z nejprodávanějších ojetých automobilů v České republice …moreAbstract:
The aim of this diploma thesis is to analyze the factors that influences the price of selected used cars. The first part of the thesis focuses on the car market and the state of the car fleet in the Czech Republic. The second part of the thesis firstly focuses on the market with used cars in the Czech Republic and then, using various statistical methods, the dependence of the price on selected factors …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 11. 2017
Thesis defence
- Supervisor: PhDr. René Hladík, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
LOGAJ, Břetislav. \textit{Analýza trhu s ojetými vozy v ČR}. Online. Master's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Social and Economic Studies. 2017. Available from: https://theses.cz/id/hhit4q/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
LOGAJ, Břetislav. Analýza trhu s ojetými vozy v ČR. Ústí nad Labem, 2017. diplomová práce (Ing.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Social and Economic StudiesMaster programme / field:
Economics and Management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
Hedonický přístup k tvorbě cen: sekundární trh s osobními automobily
Jan Kadlček -
Marketingový výzkum v oblasti trhu s ojetými vozidly
Tomáš Herout -
Ekonometrický model vlivu cen pohonných hmot na trh s osobními automobily
Jakub Chmelík -
Analýza trhu s ojetými automobily Škoda Auto a.s. se zaměřením na vliv osvědčení Cebia Report
Viktor Šimko -
Faktory ovlivňující zůstatkovou hodnotu osobních automobilů v ČR
Iva Bečková -
Analýza determinantů prodejů nových osobních automobilů v České republice
Dominik Bartoš -
Analýza celkových provozních nákladů vozidla Volkswagen Golf VII při využití konvenčních a alternativních paliv
Jiří Hanečka -
Posouzení různých typů pohonů u modelové řady Octavia z hlediska emisí CO2 a dopadů na profitabilitu ve společnosti ŠKODA AUTO a.s.
Kateřina Ševčíková