Integrace výuky jazyků založené na úkolech do individuálních online lekcí (akční výzkum) – Bc. Markéta Kršková
Bc. Markéta Kršková
Master's thesis
Integrace výuky jazyků založené na úkolech do individuálních online lekcí (akční výzkum)
Integrating Task-Based Language Teaching into One-to-One Online Lessons (Action research)
Anotácia:
Tato diplomová práce se zabývá implementací jazykové výuky založené na úkolech do online individuální výuky jednoho učitele anglického jazyka. Teoretická část diplomové práce shrnuje principy výuky jazyků založené na konkrétních úkolech a specifika individuálních lekcí a online výuky jazyků. Praktická část práce čerpá z principu akčního výzkumu a monitoruje integraci lekcí založených na úkolech do …viacAbstract:
This diploma thesis deals with implementing task-based language teaching into online one-to-one lessons of one English language teacher. The theoretical part of the thesis summarises task-based language teaching principles, along with the specifics of one-to-one lessons and online language teaching. The practical part of the thesis draws on the principle of action research and monitors the integration …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2021
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/dj6ya/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 6. 2021
- Vedúci: Mgr. Jaroslav Suchý
- Oponent: PhDr. Alena Dobrovolná, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Teacher Training for Primary and Lower Secondary Schools / Lower Secondary School English Language Teacher Training
Práce na příbuzné téma
-
Implementing task-based teaching for English language students at the A2 level within small groups using authentic materials to build confidence in practical language use
Iveta Procházková -
Designing and Implementing a Task-Based Teaching Sequence for Enhancing Pupils' Learning Experience
Veronika Blechová -
The Effects of Task-Based Language Teaching on L2 Oral Pragmatic Competence of Czech Learners of Chinese in Czech Tertiary Education Context
Liang-Ting JUAN -
Task-Supported English Language Teaching at the Glass Art School in Kamenický Šenov
Ilona Husáková -
Aplikace úkolového vyučování v integrovaném pojetí výuky anglického jazyka na 1. stupni ZŠ
Kateřina Koucká -
Planning a Strategies-Based Course for an Adult Learner in One-to-One English Lessons
Kristýna Šulová -
Teaching English to Adults in One-to-One Lessons
Barbora Hrušková -
Learning Strategies of a Student with ADHD in One-to-One English Classes
Kristýna Šulová