Proces budování značky a faktory, které ho ovlivňují – Bc. Martina Štrombachová
Bc. Martina Štrombachová
Diplomová práce
Proces budování značky a faktory, které ho ovlivňují
The Process of The Brand Building And Factors Which Influence It
Anotace:
Tato práce pojednává o procesu budování značky a zároveň analyzuje skutečnosti, které proces budování značky ovlivňují. Práce obsahuje popis historických skutečností, které vedly ke značkám v dnešní podobě. Výchozím bodem je rebranding společností Český Telecom a Eurotel na společnost Telefónica O2 Czech Republic s.r.o. V této práci stručnou formou definuji důležité body, které by neměly být opomenuty …víceAbstract:
The thesis treatise about brand building and analyze the factors which influence it. The thesis contains a description of historical facts which led to the brand in its present form. The starting point is the rebranding of Czech Telecom and Eurotel to Telefónica O2 Czech Republic, s.r.o. I briefly define the important points that should not be overlooked during the brand building and a better understanding …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/fpdt3/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2011
- Vedoucí: PhDr. Iva Petrová
- Oponent: Mgr. Miloslava Kykalová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová komunikační strategie firmy Greisi
Natálie Guňková -
Marketingová komunikační strategie fotbalového klubu
Petr Galuška -
Marketingová komunikační strategie firmy
Bohdana Anna Šafranová -
Tvorba komunikační strategie pro uvedení nového produktu na trh
Veronika Smolová -
Komunikační strategie vybrané instituce
Daniela Brkičová -
Komunikační strategie inovačního ekosystému Moravskoslezského kraje
Petr Spěvák