Bc. Andrea Badinová

Bakalářská práce

Návrh efektivních marketingových aktivit vybrané kulturní instituce

Proposal of effective marketing activities of selected cultural institution
Anotace:
Práce se zabývá marketingovými aktivitami vybraných kulturních institucí. Vychází z teoretických poznatků o marketingu, které jsou rozšířené o specifika v kultuře a oblasti divadla. Obsahem je také charakteristika vybraných kulturních institucí, tedy HaDivadla, Divadla Polárka a Městského divadla Brno. Na základě těchto informací jsou divadla porovnána pomocí nástrojů marketingového mixu a je zpracována …více
Abstract:
The aim of this thesis is to focus on marketing activities of selected cultural institutions. It is based on theoretical knowledge about marketing, which is extended by specifics in culture and theater. The content also includes the characteristics of selected cultural institutions, which are HaDivadlo, Polárka Theater and City Theater in Brno. Based on these characteristics, theaters are compared …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2021
  • Vedoucí: Ing. Helena Cetlová
  • Oponent: RNDr. Zuzana Wroblowská, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.