Návrh efektivních marketingových aktivit vybrané kulturní instituce – Bc. Andrea Badinová
Bc. Andrea Badinová
Bakalářská práce
Návrh efektivních marketingových aktivit vybrané kulturní instituce
Proposal of effective marketing activities of selected cultural institution
Anotace:
Práce se zabývá marketingovými aktivitami vybraných kulturních institucí. Vychází z teoretických poznatků o marketingu, které jsou rozšířené o specifika v kultuře a oblasti divadla. Obsahem je také charakteristika vybraných kulturních institucí, tedy HaDivadla, Divadla Polárka a Městského divadla Brno. Na základě těchto informací jsou divadla porovnána pomocí nástrojů marketingového mixu a je zpracována …víceAbstract:
The aim of this thesis is to focus on marketing activities of selected cultural institutions. It is based on theoretical knowledge about marketing, which is extended by specifics in culture and theater. The content also includes the characteristics of selected cultural institutions, which are HaDivadlo, Polárka Theater and City Theater in Brno. Based on these characteristics, theaters are compared …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2021
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/wqhzy/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2021
- Vedoucí: Ing. Helena Cetlová
- Oponent: RNDr. Zuzana Wroblowská, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS vysoká škola, a.s.
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Současné online marketingové nástroje komunikace aplikované v kulturních organizacích
Karolína Vejražková -
Vhodné marketingové nástroje na sociálních sítích pro propagaci kulturních akcí v Brně
Radek Lunda -
Kulturní aspekty mezinárodní marketingové komunikace společností L'Oréal a Oriflame
Petra Kredatusová -
Kulturní a podpůrné akce projektu Světluška jako marketingový nástroj
Kateřina Kovandová -
Nové nástroje marketingové komunikace a jejich možná aplikace v kreativních a kulturních průmyslech
Kateřina Kuthanová -
Kulturní centrum Kaštan: Strategické plánování v umění s důrazem na využití současných marketingových nástrojů
Tereza Pěchočová -
Kulturní rozlišnosti v marketingové komunikaci v ČR a Kanadě
Lenka Kotková -
Marketingové strategie Národní galerie v Praze a Puškinova muzea v Moskvě
Veronika Lobanova