Návrh efektivních marketingových aktivit vybrané kulturní instituce – Bc. Andrea Badinová
Bc. Andrea Badinová
Bachelor's thesis
Návrh efektivních marketingových aktivit vybrané kulturní instituce
Proposal of effective marketing activities of selected cultural institution
Abstract:
Práce se zabývá marketingovými aktivitami vybraných kulturních institucí. Vychází z teoretických poznatků o marketingu, které jsou rozšířené o specifika v kultuře a oblasti divadla. Obsahem je také charakteristika vybraných kulturních institucí, tedy HaDivadla, Divadla Polárka a Městského divadla Brno. Na základě těchto informací jsou divadla porovnána pomocí nástrojů marketingového mixu a je zpracována …moreAbstract:
The aim of this thesis is to focus on marketing activities of selected cultural institutions. It is based on theoretical knowledge about marketing, which is extended by specifics in culture and theater. The content also includes the characteristics of selected cultural institutions, which are HaDivadlo, Polárka Theater and City Theater in Brno. Based on these characteristics, theaters are compared …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2021
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/wqhzy/
Thesis defence
- Date of defence: 10. 6. 2021
- Supervisor: Ing. Helena Cetlová
- Reader: RNDr. Zuzana Wroblowská, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BADINOVÁ, Andrea. \textit{Návrh efektivních marketingových aktivit vybrané kulturní instituce}. Online. Bachelor's thesis. Praha: The College of Regional Development and Banking Institute - AMBIS, a.s. 2021. Available from: https://theses.cz/id/hhmtq0/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS University
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Enterprise Management
Theses on a related topic
-
Současné online marketingové nástroje komunikace aplikované v kulturních organizacích
Karolína Vejražková -
Vhodné marketingové nástroje na sociálních sítích pro propagaci kulturních akcí v Brně
Radek Lunda -
Kulturní aspekty mezinárodní marketingové komunikace společností L'Oréal a Oriflame
Petra Kredatusová -
Kulturní a podpůrné akce projektu Světluška jako marketingový nástroj
Kateřina Kovandová -
Nové nástroje marketingové komunikace a jejich možná aplikace v kreativních a kulturních průmyslech
Kateřina Kuthanová -
Kulturní centrum Kaštan: Strategické plánování v umění s důrazem na využití současných marketingových nástrojů
Tereza Pěchočová -
Kulturní rozlišnosti v marketingové komunikaci v ČR a Kanadě
Lenka Kotková -
Marketingové strategie Národní galerie v Praze a Puškinova muzea v Moskvě
Veronika Lobanova