Marketing a propagace v oblasti výtvarného umění – Bc. Jindřich KEKA
Bc. Jindřich KEKA
Master's thesis
Marketing a propagace v oblasti výtvarného umění
Marketing and Promotion of Fine Arts
Anotácia:
Obsahem diplomové práce je rešerše literatury pojednávající o marketingu a propagaci v oblasti výtvarného umění. Druhá část je zaměřena na analýzu komunikace zlínské Photogether Gallery. Na základě analýzy jsou identifikovány cílové skupiny a media zvolená pro komunikaci. V projektové části je navržena komunikační strategie pro splnění cílů, které byly prací stanoveny.Abstract:
The content of this diploma thesis is the literature search dealing with marketing and prop-agation of fine arts. The second part is focused on the analysis of communication of Photogether Gallery, which is situated in Zlín. On the base of the analysis are identified the target groups and the media chosen for communication. The project part is designed for the reaching goals with chosen communication …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 9. 2012
Zverejniť od: 17. 9. 2012
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KEKA, Jindřich. Marketing a propagace v oblasti výtvarného umění. Zlín, 2012. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 17.9.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 17. 9. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / odbor:
Media and Communications Studies / Marketing Communications