Bc. Jindřich KEKA

Master's thesis

Marketing a propagace v oblasti výtvarného umění

Marketing and Promotion of Fine Arts
Abstract:
Obsahem diplomové práce je rešerše literatury pojednávající o marketingu a propagaci v oblasti výtvarného umění. Druhá část je zaměřena na analýzu komunikace zlínské Photogether Gallery. Na základě analýzy jsou identifikovány cílové skupiny a media zvolená pro komunikaci. V projektové části je navržena komunikační strategie pro splnění cílů, které byly prací stanoveny.
Abstract:
The content of this diploma thesis is the literature search dealing with marketing and prop-agation of fine arts. The second part is focused on the analysis of communication of Photogether Gallery, which is situated in Zlín. On the base of the analysis are identified the target groups and the media chosen for communication. The project part is designed for the reaching goals with chosen communication …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 9. 2012
Accessible from:: 17. 9. 2012

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Mgr. Radim Bačuvčík, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

KEKA, Jindřich. Marketing a propagace v oblasti výtvarného umění. Zlín, 2012. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 17.9.2012

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 17. 9. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Master programme / field:
Media and Communications Studies / Marketing Communications