Monika Šlahorová
Bakalářská práce
Podnikatelský plán
Business Plan – Enhance customer service for wedding prints and scrapbook albums
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je vypracování podnikatelského plánu pro rozšíření služeb zákazníkům, konkrétně o svatební tiskoviny a scrapbooková alba. Práce je zaměřena především na vytvoření celkové strategie při rozšiřování našich služeb.K dosažení cílů bylo využito metod analýzy současné situace firmy, analýzy trhu a konkurence. Podstatou práce bylo vytvoření marketingového plánu a ověření výhodnosti …víceAbstract:
The aim of this bachelor's thesis is to develop a business plan for enhancing customer services, namely wedding prints and scrapbook albums. The thesis is focused on a comprehensive strategy for expanding of our service.To achieve the aims of this work were used methods of analyzing the current situation of the company, the market analysis and the competition analysis. The essence of the work was to …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Jiří Koleňák, Ph.D. MBA
- Oponent: Leopold Tanner, MSc MBA
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.NEWTON College a.s.
NEWTON College a.s.Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Globální podnikání a management
Práce na příbuzné téma
-
Customer Prefferences Towards Online Food Delivery Services
Olesia Hlushchenko -
Customer experience (CX) in services
Clintu Victor -
An Analysis of Service Quality in Chosen Prague Wineries
Kateryna Pohrebniak -
Podnikatelský plán na založení živnosti v oboru uměleckých řemesel
Petra Blumová -
Podnikatelský plán Penzión U Jurištu, restaurant & spa
Juraj Badura -
Podnikateľský zámer nového gastronomického zariadenia
Norbert Gerec -
Unraveling the Success of Prime Beverages: An Analysis of the Marketing Mix
Laman Guliyeva -
An Analysis of an Application of a Marketing Mix of the Company Elisoft, s.r.o.
Viktorie Fojtíková