Bc. Aleš Hron

Diplomová práce

Guerilla marketing a jeho využití v praxi

Guerilla marketing and its use in practice
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá aktuální tématikou guerillového marketingu. V rámci teoretické části představuje jeho jednotlivé typy, principy, funkce a příklady. V reálné aplikaci dále zkoumá jeho využití jako nástroje k efektivnímu dosažení stanovených komunikačních cílů.
Abstract:
This dissertation deals with the current theme of guerilla marketing. The theoretical part presents the different types, principles, functions and examples. In real application, then examine its use as a tool to effectively achieve the communication objectives.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2011
  • Vedoucí: Ing. Jitka Černá
  • Oponent: Ing. Helena Cetlová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace