Guerilla marketing a jeho využití v praxi – Bc. Aleš Hron
Bc. Aleš Hron
Diplomová práce
Guerilla marketing a jeho využití v praxi
Guerilla marketing and its use in practice
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá aktuální tématikou guerillového marketingu. V rámci teoretické části představuje jeho jednotlivé typy, principy, funkce a příklady. V reálné aplikaci dále zkoumá jeho využití jako nástroje k efektivnímu dosažení stanovených komunikačních cílů.Abstract:
This dissertation deals with the current theme of guerilla marketing. The theoretical part presents the different types, principles, functions and examples. In real application, then examine its use as a tool to effectively achieve the communication objectives.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/tu6v1/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2011
- Vedoucí: Ing. Jitka Černá
- Oponent: Ing. Helena Cetlová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Guerilla marketing
Kristýna Patrasová -
Metody guerilla marketingu
Martin Kuželka -
Guerilla marketing - šance pro malé a střední podniky
Tomáš Dvořák -
Guerilla marketing jako nový marketingový trend
Silvie Koktová -
Guerilla marketing - šance pro malé a střední podniky
Jakub Štefanec -
Aplikace guerilla marketingu na vybrané projekty společnosti Petarda production, a. s.
Alena KVAPILOVÁ -
Projekt aplikace guerilla marketingu ve firmě TrueSport
Ondřej DOSTÁL -
Guerilla marketing ve vybrané firmě
Lenka FEJFAROVÁ