Consumer Culture and Symbolic Boundaries – Bc. Rabib Bin Khaled
Bc. Rabib Bin Khaled
Bachelor's thesis
Consumer Culture and Symbolic Boundaries
Consumer Culture and Symbolic Boundaries
Abstract:
Abstrakty Cílem tohoto výzkumu je pochopit, jak jsou jednotlivci ovlivněni tématy a nápady v marketingovém obsahu. Jednotlivci jsou pozitivně či negativně ovlivněni odlišným marketingovým materiálem založeným na kulturním kapitálu, který mají k dispozici. Každý jedinec se vyvíjí a vnitřní představa o tom, co je považováno za nevhodné, a tento ideologický postoj se řídí kulturním kapitálem, který mají …moreAbstract:
Abstracts The aim of this research is to understand how individuals are affected by themes and ideas in marketing content. Individuals are positively or negatively affected by different marketing material based on the cultural capital that is available to them. Every individual develops and an internal idea of what is considered inappropriate, and this ideological stance is governed by the cultural …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2022
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/rktka/
Thesis defence
- Date of defence: 24. 6. 2022
- Supervisor: Mgr. Jitka Cirklová, M.A.
- Reader: Ph.D. Kristina Lenkova
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Spotřební kultura a skupinová identita generace Z
Viktória Hurajtová -
Spotřební kultura a skupinová identita
Oleg Shigin -
Identita v pohybu - konstrukce identit v prostoru působení marketingových komunikací
Monika Bačová -
Vliv vizuální identity firem na chování spotřebitele
Michaela Havlíčková -
Consumer Identity
Melissa Marie Young -
Consumer culture and symbolic boundaries
Sabina Lavrik -
Consumer culture and symbolic boundaries
Yana Mamedova -
Consumer behavior and symbolic boundaries
Murad Musazade