České e-shopy na zahraničních trzích – Jana Dragounová
Jana Dragounová
Diplomová práce
České e-shopy na zahraničních trzích
Czech e-shops on foreign markets
Anotace:
Diplomová práce se zabývá působením českých e-shopů na zahraničních trzích. Popisuje současný stav e-commerce trhu v České republice a nastiňuje možný budoucí vývoj. Zároveň je popsáno přeshraniční elektronické obchodování, které zboží má potenciál k úspěchu pro zahraniční expanzi a do kterých zemí čeští obchodníci nejčastěji exportují. Fungování čtyř konkrétních firem v zahraničí je zde přiblíženo …víceAbstract:
The Master´s Thesis focuses on the operation of Czech e-shops on foreign markets. It describes the current state of e-commerce market in the Czech Republic and outlines possible future development. At the same time, cross-border e-commerce is described, goods that has the potential for success for foreign expansion and in which countries Czech traders most often export. The operation of four specific …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 1. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/74608
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2018
- Vedoucí: Radek Novák
- Oponent: Milan Loidl
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/74608
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Bariéry vstupu na trh v automobilovém průmyslu v Evropské unii a Číně
Jaroslav Matoušek -
Vliv vstupu zahraničního investora na fungování českého podniku
Michal Podroužek -
Foreign Direct Investments as a Tool for Foreign Market Penetration
Jiří Nový -
Foreign direct investment as a tool for foreign market penetration
Ielyzaveta Suldina -
Foreign Direct Investments as a Tool for Foreign Market Penetration
Anastasiia Onyshchenko -
Business Strategy when the Company Enters Foreign Markets: Entry Models for companies attempting to enter the Vietnamese market.
Phuc Nguyen Hong -
Expansion to Foreign Market
Daria Dzugan -
Foreign Market Entry Strategies and Challenges that Enterprises May Face: Turkish Leather Manufacturer`s Entry Into the Czech Market
Mediha Dilara Aktaş