Hodnota pro zákazníka jako indikátor konkurenční úspěšnosti produktu – Jiří Jenka
Jiří Jenka
Diplomová práce
Hodnota pro zákazníka jako indikátor konkurenční úspěšnosti produktu
Customer value as an indicator of competitive success
Anotace:
Cílem práce je kvantifikovat hodnotu pro zákazníka v marketingovém, inovačním a univerzálním pojetí pro konkrétní produkty. Hodnocenými produkty jsou přenosné počítače neboli notebooky. Data pro práci získám prostřednictvím dotazníků. Skupinou respondentů jsou studenti 5. ročníků, přičemž zastoupení pohlaví je rovnocenné. Kvantifikovaná hodnota pro zákazníka bude konfrontována s komerční úspěšností …víceAbstract:
The aim of this work is to quantify the value for the customer in marketing, innovation and universal concepts for specific products. Investigational products are portable computers or laptops. Data for the work I get through questionnaires. Group of respondents are students of the 5th years, the representation of sex is the equivalent. Quantified value for the customer will be confronted with the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 10. 2008
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/13418
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2009
- Vedoucí: Michal Theodor
- Oponent: Jan Heřman
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/13418
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management