Jiří Jenka

Master's thesis

Hodnota pro zákazníka jako indikátor konkurenční úspěšnosti produktu

Customer value as an indicator of competitive success
Abstract:
Cílem práce je kvantifikovat hodnotu pro zákazníka v marketingovém, inovačním a univerzálním pojetí pro konkrétní produkty. Hodnocenými produkty jsou přenosné počítače neboli notebooky. Data pro práci získám prostřednictvím dotazníků. Skupinou respondentů jsou studenti 5. ročníků, přičemž zastoupení pohlaví je rovnocenné. Kvantifikovaná hodnota pro zákazníka bude konfrontována s komerční úspěšností …more
Abstract:
The aim of this work is to quantify the value for the customer in marketing, innovation and universal concepts for specific products. Investigational products are portable computers or laptops. Data for the work I get through questionnaires. Group of respondents are students of the 5th years, the representation of sex is the equivalent. Quantified value for the customer will be confronted with the …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 10. 2008

Thesis defence

  • Date of defence: 2. 6. 2009
  • Supervisor: Michal Theodor
  • Reader: Jan Heřman

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/13418

Vysoká škola ekonomická v Praze

Master programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management