Řízení vztahů se zákazníky a formy jejich posilování na BtoB trzích – Bc. Aneta Jehličková
Bc. Aneta Jehličková
Master's thesis
Řízení vztahů se zákazníky a formy jejich posilování na BtoB trzích
Customer relationship management and forms of strengthening the BtoB markets
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na možnosti řízení vztahů podniku se zákazníky a na hledání a nalezení nejvhodnějších variant pro co nejlukrativnější vztah. V teoretické části práce je vymezena podstata řízení vztahu se zákazníky a poté analyzovány fáze, ve kterých se zákazník během vztahu nalézá. Dále se práce zabývá metodami stálého rozvoje a zlepšování vztahů se zákazníky. Praktická část diplomové práce …moreAbstract:
The diploma thesis is focused on the possibilities of relationship management between enterprise and customers and also on searching and finding the most suitable variant for the most lucrative relationship. The theory defines the nature of customer relationship management and then analyzed phases in which the customer is actually placed. The work deals with methods of continuous development and improvement …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 5. 2013
Thesis defence
- Date of defence: 3. 6. 2013
- Supervisor: Ing. Zuzana Pecinová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
JEHLIČKOVÁ, Aneta. \textit{Řízení vztahů se zákazníky a formy jejich posilování na BtoB trzích}. Online. Master's thesis. Pardubice: University of Pardubice, Faculty of Chemical Technology. 2013. Available from: https://theses.cz/id/hiafme/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Jehličková, Aneta. Řízení vztahů se zákazníky a formy jejich posilování na BtoB trzích. Pardubice, 2013. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta chemicko-technologickáUniversity of Pardubice
Faculty of Chemical TechnologyMaster programme / field:
Chemical and Process Engineering / Economy and Management of Chemical and Food Industry
Theses on a related topic
-
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Milena Osipova -
Prospěšnost zákaznicky orientované firemní kultury pro posilování vztahů se zákazníky na B2B trhu
Marcela Neumanová -
Vliv image firmy dodavatele na posilování vztahů se zákazníky na B2B trhu
Eva Neumanová -
Účinnost nástrojů posilování vztahů se zákazníky u volně prodejných léků
Jan Franc -
Řízení vztahu se zákazníky v malém a středním podnikání
Adéla Langerová -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Max Vagner -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Samuel Trstenský -
Řízení vztahu se zákazníky v oblasti realitních služeb
Michaela Kratochvilová