Bc. Aneta Jehličková

Master's thesis

Řízení vztahů se zákazníky a formy jejich posilování na BtoB trzích

Customer relationship management and forms of strengthening the BtoB markets
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na možnosti řízení vztahů podniku se zákazníky a na hledání a nalezení nejvhodnějších variant pro co nejlukrativnější vztah. V teoretické části práce je vymezena podstata řízení vztahu se zákazníky a poté analyzovány fáze, ve kterých se zákazník během vztahu nalézá. Dále se práce zabývá metodami stálého rozvoje a zlepšování vztahů se zákazníky. Praktická část diplomové práce …more
Abstract:
The diploma thesis is focused on the possibilities of relationship management between enterprise and customers and also on searching and finding the most suitable variant for the most lucrative relationship. The theory defines the nature of customer relationship management and then analyzed phases in which the customer is actually placed. The work deals with methods of continuous development and improvement …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 5. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 3. 6. 2013
  • Supervisor: Ing. Zuzana Pecinová, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Jehličková, Aneta. Řízení vztahů se zákazníky a formy jejich posilování na BtoB trzích. Pardubice, 2013. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta chemicko-technologická