The Language of Advertising: Analysis of Advertising Slogans in Fast Food Industry – Bc. Adela Pilátová
Bc. Adela Pilátová
Master's thesis
The Language of Advertising: Analysis of Advertising Slogans in Fast Food Industry
The Language of Advertising: Analysis of Advertising Slogans in Fast Food Industry
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá jazykem reklamy, zejména jazykem reklamních sloganů společností tzv. rychlého občerstvení. Teoretická část se věnuje otázce reklamy obecně, co je to reklama, historií reklamy, rovněž vysvětluje druhy reklamní komunikace. Zejména se však zabývá nejčastějšími jazykovými jevy, které se v reklamním jazyce objevují. Hlavním cílem praktické části je analýza jazykových prostředků …viacAbstract:
This diploma thesis deals with the language of advertising with primary focus on advertising slogans in fast food industry. The theoretical part provides definition of advertising along with its history. It also describes types of communication and identifies the most frequent linguistic devices and explained in relation to the advertising objectives. The main goal in the practical part is to analyze …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/iwn9e/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2015
- Vedúci: doc. Mgr. Olga Dontcheva-Navrátilová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Radek Vogel, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Teacher Training for Primary and Lower Secondary Schools / Lower Secondary School and Language School Teacher Training in English Language
Práce na příbuzné téma
-
Jazyk v reklamách na produkty rychlého občerstvení: lingvistická analýza
Zuzana Bilavčíková -
Analýza rizik provozu ve vybrané restauraci rychlého občerstvení
Jana Zajíčková -
Reklamní působení a jeho vliv na spotřební chování dětí ve věku 12 -15 let ve vztahu ke sladkostem a rychlému občerstvení.
Arnošt Zeman -
Jazyk reklamy
Katarína Janigová -
Jazyk reklamy
Petra Malá -
A Relevance-Theoretic Perspective on the Ideology of Christian Advertisement
Milada Burianová -
Jazyk reklamy
Zuzana CHALUPOVÁ -
Use of English in Czech advertisement
Tereza BROUČKOVÁ